|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Lefkas i Maj 2019 

Kraftiga rabatter på Black Friday. Fyndade i år igen. För 3dje året i rad börjar semestern med lite Grekland i maj. Kristi himmelsfärdsveckan, behöver ta lite ledigt.  Resemålet blir samma som senaste resan men nytt hotell, Happyland. Bott där förr. På Rockbaren på 6 min, restauranggatan på 10 min. Vet vad vi får, och sen till bra pris. Kunde inte köpa till frukost, hoppas det går under våren eller på plats.  Bara 6 månader kvar. Först julmarknad i Berlin | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Lefkas i Maj 2019 

Grattis till ännu en billig Lefkas-resa!    | 
| 

| |||
| 
 | |||

Bara 10 dar kvar till avresa.... Tiden rusar iväg Hoppas värmen kommer till Grekland snart, visst varit kallt o regn... Tur Kristi Himmelsfärds helgen ligger sent i år, hade varit blöt o frusen annars Verkar bli 22-23 till nästa helg. Håller tummarna o dansar Regndansen, fast tvärtom. Inget regn :-) En kall Mythos och en Ouzo på Road House nästa lördag..... | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Återvänder från Lefkas imorgon, det har varit mycket regn o fortsätter nog denna vecka.  Så dansa soldansen istället. Happyland, där bodde jag för 15 år sedan. Det var sista gången på hotell på Lefkas. Sedan bodde vi 5-6 år i Desimi Bay, som har fina rum o fin strand. | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Borde vara bättre väder tills ni kommer ner.
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||

Skall bli 23-26 grader, regn på måndag men kan ändras... osäker prognos mån/tis Annars skönt strand och solstolsväder Janne, vill du ha ett vykort till från oss ? Kanske tröttnat på vykort från oss i allmänhet och från Lefkas i synnerhet? Repris från Kreta i sommar igen...... | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Lefkas i Maj 2019 Citat: 
   | 
|  | 
| 
 |  |