|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sterling slutar tidigt? Citat: 
 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Sterling slutar tidigt? 

Hej Elisabet! Ja jag tycker oxå att det är konstigt  . Åkte från Aten till Stockholm den 13:e okt förra året. Har svårt att tänka mig att de slutar då och framförallt nu när de tagit över många flygningar från Fly me. Vi får hoppas på det bästa.   Sanna | 
| 

| |||
| 
 | |||

Enligt deras hemsida: http://www.sterling.dk/sv/timetable?...=GOT&oDest=ATH  GBG-ATH mellan 21/5/2007-26/8/2007 STH-ATH mellan 14/5/2007-30/9/2007 Fast stockholm körs tre dagar i veckan och götet bara en   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Stockholm-Chania med Sterling funkar väl till slutet av oktober?  Gunilla som KANSKE tar sista planet ner igen | 
| 

| |||
| 
 | |||

Har fått uppgift om att höstprogrammet kommer i april, och då kommer det vissa avgångar, bl a Chania - Kastrup i oktober ( vilket inte finns med nu). Kanske kommer Athen - Stockholm då också? Carina | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Jag åker med Viking ( www.vikingair.se) när jag åker, dom flyger jämt, va nere i November förra året. Gå in där å kolla... billigt e det åxå   // Jenny | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

[quote=Angel;81175]Jag åker med Viking ( www.vikingair.se) när jag åker, dom flyger jämt,  samma här! Dom funkar bra! skönt med direktflyg...   | 
| 

| |||
| 
 | |||

Har bokat direktflyg Stockholm-Athen-Stockholm idag med SAS utresa 13/9 och hemresa den 6/10 till ett pris av 2.300:- tot..var betydligt billigare än med Viking. Vad jag kunde se så flyger SAS direkt en bit in i oktober. | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Sterling slutar tidigt? Citat: 
       Nej, kanske beror det på att de vill testa linjen först? Jag är nöjd att vi äntligen fått en direktlinje Gbg- Aten, och som tur är stämmer deras tidtabell med den tid jag vill åka, fast två avångar/vecka hade inte gjort ont. // Helén | 
|  | 
| 
 |  |