|  | 
|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Hotell Parasol 

Vi är 4 st som ska bo på Hotell Parasol (Karpathos stad) åker den 7 aug. Har någon bott där som kan säga om det är bra ? Finns det något bageri eller liknande nära som man kan köpa färskt bröd på morgonen ?   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Hotell Parasol 

Hejsan! Har bara hört positivt om hotell Parasol,här på forumet. Har suttit där och tagit en drink och det såg jätte fint ut där.  Ska bo där i Augusti också.  Har hört att dem har god mat där också. Bageri i närheten vet jag inte om det finns. | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Vi bodde på Parasol i fjor, og var veldig fornøyd. Enkle, men fine rom. Rent og pent   Fin beliggenhet! Det er en super rett ved hotellet, som har ferske brød og baguetter hver morgen  Lovise - som gleder seg til ny Karpathos-tur om 19 dager   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

jag kom hem igår från karpathos och hotel parasol i två veckor.. det är jättemysigt.. rent o snyggt.. tyst på kvällar o nätter.. och en supertrevlig restaurang i samband med hotellet, med bra personal.. klart bästa maten i stan.. jag åker tillbaka i augusti.. det finns en supermarket alldeles intill parasol med färsk bröd varje morgon men inne i stan finns flera bagerier med lite mer att välja på.. tar 10 minuter att gå ungefär.. Senast redigerad av Albyuven den 2008-06-13 klockan 21:18. | 
|  | 
| 
 |  |