![]()  | 

| 
	 | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Jag ska tillsammans med min son,19 år, t dessa öar. Tipsa gärna om boende. Strandnära! Hur tar man sig från Preveza till Zakynthos? Har luffat förr men i andra ö-grupper. Tacksam för svar snarast, åker 11/8.

| 
| 

| 
|||

| 
|||
| 

Citat: 

Hej Från Preveza får du ta dig till Lefkas, därifrån går båtar vidare till Ithaka/kefalonia, från Ithaka och Kefalonia finns båtar till Zakynthos. I Vassiliki finns ett boende som heter Kambos studios som har bra priser, finns ett tidigare inlägg om det här på Lefkas-forumet. Från Vassiliki avgår också båtar mot Ithaka/Kefalonia.   Tommy
		Senast redigerad av Kalimera den 2005-08-03 klockan 13:01. Anledning: Otillåten länk  | 
| 

| 
|||

| 
|||
| 

Hej ser att detta skrevs år 2005, vet någon om det fortfarande är möjligt att ta sig den vägen från Preveza-Lefkas-Ithaka/Kefalonia-Zakynthos? 

Hade nämligen tänkt oss den rutten för nu i sommar. Tacksam för alla svar jag kan få! ![]() Hälsningar en blivande båtluffare  
		 | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Citat: 

![]() Citat: 

| 
| 

| 
|||

| 
|||
| 

Tack så jättemycket för din hjälp!  

![]() Nu ser vi fram emot sommarens äventyr  
		 | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Kom på att vi skrev om våra båtresor på vår blogg. Du kan läsa det här: 

Från Lefkas till Ithaka » Från Ithaka till Kefalonia » Från Kefalonia till Zakynthos »  | 
![]()  | 

| 

|