![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Åskskurar idag men varmt, här I stugan..Alternativet❤️
När man är tvungen att krypa in under taket är TV4-PLAY ett Haleluja moment. 120 avsnitt av "En plats I solen"...bara att skrolla till alla Greklandsavsnitt. Har plöjt igenom Korfu, Kefalonia, Kreta öst o väst mm. Att se dessa engelsmän med konstiga önskemål och underliga kommentarer gör programmet ännu mer underhållande. De ska ha stoora sovrum...Tydligen inte för att sova..Vad gör de där..dansar tango? De vill inte ha "Upside down hus"..och alla älskar "beems"!! Toalett i sovrummet är åxå högt på listan..No privasy...nä usch🫣!! Sen att de inte kan föreställa objektet utan allt lullull, färg på väggar o skåpluckor! Just ja...stoort vardagsrum är åxå ett måste! Vem sitter inne i ett vardagsrum i värmen? Hur tänker dom?! Vi är alla olika men endå..jag fattar inte! Skulle va kul med ett sånt program med Skandinavier och se skillnaden. Nu regnar det inte längre...😄 / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Du fick mig att skratta.
![]() Jaja, kanske skulle man vara likadan själv? ![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det är märkligt med att de vill ha så stort inomhus. Mina krav hade varit en stor överbyggd altan, med ett rejält utekök och ett rustikt stort tillyxat matbord där alla får plats. Flera sovrum visst. Men, där behövs bara sängar rymmas.
I dessa tropiska dagar som vi nu upplever sitter vi utomhus mest hela tiden. Givetvis söker vi upp skuggan, för där trivs vi ändå bäst. TV:n har vi inte ens startat på flera veckor, känns det som. ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Vi ser alla en plats i solen som har Grekland o Cypern. Ett måste är en Mythos i fryst glas o en ouzo med is som sällskap. Ett tips är gå in på youtube. Sök på a place in the sun 2025. Har Kreta Zakynthos och Lefkas bla. Sen finns tidigare år samt uppföljning. What happend next? I Lefkas avsnittet är engelska kvinnan inte nöjd med läget o utsikt. Programledaren svarar : ” Ge mig 100 tusen pund till så” 😂😁
|
![]() |
|
|