![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Alla gillar vi musik i olika former och visst har man innerst inne alltid närt en dröm att kunna hantera en gura och framföra sina egna sånger. Tyvärr har detta stannat vid en dröm för mig, då jag är absolut tondöv. Jag har gjort många försök med både gitarr och piano, men icket...
Jag måste inse min begränsning. Att jag ska bli en cool rocker med skinnpaj kommer inte hända. ![]() Sörjer detta mycket, då det finns musikalitet i släkten, men det bidde visst inget över för mig. Men nu ni! Jag ska ödmjukast be att få presentera mitt alldeles egna alster. Världspremiär för "There’s a man they call Netwolf"! Text (vers 1): There’s a man they call Netwolf, chasing golden light Where the sea meets the sky and the days feel right Down in Greece where the shoreline sings Salt in the air and the freedom it brings He walks barefoot where the blue waves roll Sun on his face, peace in his soul Finds a taverna tucked by the shore Where time slows down and he don’t need more An ice-cold Mythos in his hand Toasting life and the shifting sand (Refräng) Oh Netwolf, under Grecian skies Watching sunsets paint his eyes Ouzo dreams as the daylight fades Lost in the sound of the gentle waves Stones and shells in his weathered hands Little treasures from distant lands Yeah, he don’t need much to feel complete Just the sea… and that summer heat Faktiskt riktigt riktigt supernöjd. Det är mitt första försök. Allt är visserligen bara AI, men va fasen... ![]() /Netwolf - äntligen en rocker!
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag ryyyser Netwolf! Sååå vackert
![]() ![]() Undrar hur melodin går? Fast detta alster behöver egentligen ingen musik. Bara texten är som en underbar dikt. Engelskan hanterar du ju suveränt..du slår AI med åsne..eh..hästlängder!! Tack ![]() / Kajja
|
|
|
||||
|
||||
|
Tack Kajja. Men eg har jag ju bara matat AI:n med lite info. Klicka på länken så får du höra låten 😀
|
|
|
||||
|
||||
|
Neeeej så pinsamt🫣!
Missade ju raden där det stod att du "jobbat" med AI för att få ihop låten😅 Då drar jag tillbaka lite av allt beröm som var riktat direkt till dig ![]() Jag får lyssna på den senare..än så länge är det för tidigt på dygnet för rock. Återkommer med recension. / Kajja
|
|
|
||||
|
||||
|
Superbra Netwolf! Till och med text och musik harmonierar varandra. Det gjorde inte en enda låt på Mello härförleden.
Och det ska vara du som rådfrågar AI! Birgitta, countryfantast. |
|
|
|||
|
|||
|
Bra där👍👍
Pia |
![]() |
|
|