![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hejsan
Funerar på att åka ner i slutet av Mars Är det någon som vet något bra hotell som ligger vid plaka eller Sintagma? |
|
|
||||
|
||||
|
Ja, jag rekommenderar gärna Adonis på den lilla Kodrou-gatan i Plaka, just på grund av LÄGET! Ingen lyx, men helt OK till priset. Bokning nödvändig.
I mars har Adonis t.o.m. den fördelen, att de ännu inte börjat med mellan- eller högsäsongspris, vilket några andra hotell gör i mitten av mars. Marianne |
|
|
|||
|
|||
|
Håller med Marianne!
Adonis ....Långhelg planeras i höst till Athen.....Måste ju komma tillbaks till denna fantastiska stad! Och billiga flygbiljetter finns ju har jag förstått...Lissi |
|
|
|||
|
|||
|
Ett prisvärt alternativ kan vara hotel Tempi. Ligger inte direkt i Plaka, men inte långt ifrån, åt monastiraki-hållet med det mesta inom räckhåll.
epiros
Senast redigerad av Kalimera den 2005-03-15 klockan 17:29. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() ![]() Mitt i smeten, dvs Plaka, lugnt och stilla, men ändå bara ett par minuters promenad till storstadsbruset vid Syntagmaplatsen. Och så den helt fantastiska utsikten från frukostrummet högst upp, man ser hela Plaka, med Akropolis ovanför.... bara SÅÅÅ fantastiskt! Karin som har svårartad längtan tillbaka! |
|
|
||||
|
||||
|
Adonis, säger jag också, samt längtar till Aten
Riitta |
|
|
|||
|
|||
|
hej, vet du något tel.nr ditt? Hur mycket kostade det ungefär?
Vet någon nått annat billigt hotell? tack på förhand cissi |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
![]() |
|
|