|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Bokat!!!! 

19 maj.. drar vi iväg ner till Rethymnon...    Vi har precis bokat resan ner dit. Så skönt det känns..   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Bokat!!!! 

Grattis Monica!! Tänk att du äntligen kommer iväg så som du har längtat!   Jag ser fram mot att få träffa dig då!  Yanna | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Grattis till resan! Kom ner till Plakias så bjuder vi på mat! Är där mellan 15 - 29 maj och skulle gärna vilja träffa en som man tycks känna så här på Kalimera!  /Kerstin   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Vad härligt med din bokning!! Tänk vad bra vi har det som har möjlighet att dra iväg till våra respektive paradis i Grekland. Eller hur? Vi åker (som vanligt) till vårt paradis Georgioupoli 3 veckor i maj!! Oh vad jag längtar!!!   Lena | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Ingen mer som har tänkt sig till sydsidan så vi kan ha en liten träff?!  /Kerstin | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Bokat!!!! Citat: 
  Vi är på Kreta 12-26 maj, och ska billuffa på östra och södra delen av ön. Vi får väl se när/om det sammanfaller.  Abi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Grattis Monica!    | 
| 

| |||
| 
 | |||

Även ett grattis från mig   Härligt att höra, ha det så underbart. //Maggan | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Grattis! Jag är så glad att du kan åka till Grekland i år och jag önskar er båda en trevlig resa till Rethymnon. //Enigma | 
| 

| |||
| 
 | |||

Hej! Har inte varit inloggad här sedan 2007 märkte jag men det är roligt att titta in här igen! Jag och min familj bestående av man och två barn, 2 och 6, skall på bo Ibiscos garden mellan 26 maj- 1 juni. Ser fram emot att promenixa in till stan på kvällarna, tar gärna emot tips och träffar gärna andra som är på plats! /Mikaela
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Grattis, bokade själv igår! 7/7 bär det av till rethymno   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Bokat!!!! Citat: