![]() |
|
|
||||
|
||||
|
I mitten av september blev jag uppringd av SVT som ville ha tips om Hydra. De skulle göra ett (av flera) reseprogram som hette ”Semester med Garplind”, och ett av avsnittet skulle utspela sig på Hydra.
Nu ligger avsnittet ute på SVT Play. Jag har inte sett det, och jag blir tveksam om jag verkligen ska se det. Programförklaringen tilltalar mig nämligen inte alls: ”Ulf Brunnberg vill bara bränna runt i bilen på Lidingö, sura framför tv:n och leva ett liv utan kvinnor. Christopher tycker att det låter lite trist, vad hände med de sista ljuva åren? På sin fjärde semester tar Christopher med sig skådespelaren Ulf Brunnberg till en bilfri grekisk ö, för att ge honom en sista chans till romans. Åker Ulf hem ensam? ” Berätta gärna vad ni tycker om ni har sett avsnittet, som finns här. Läs om mitt Hydra här. |
|
|
|||
|
|||
|
Nej, det här programmet gillade jag inte! Hade hoppats på en reseskildring från Hydra, men ack vad jag blev besviken
Denna bild av ett knökfullt Hydra i högsäsong fick mej inte att längta dit. Upplägget med en tjurig, kedjerökande Brunnberg tilltalade mej inte.Tacka vet jag "So long Marianne" - den ska jag nog se igen ![]() /Ulla
|
|
|
||||
|
||||
|
Det var vad jag misstänkte. Jag ska inte se den.
|
|
|
||||
|
||||
|
Trods at Hydra meget længe har stået højt på min besøgsliste, så har jeg stadig ikke været der. Efter at have set udsendelsen, så ved jeg faktisk ikke længere, om jeg har lyst til at tage dertil. Intet af det man så, tiltalte mig. Jeg har intet kendskab til de to hovedpersoner men syntes, at det var en af de værste udsendelser, jeg nogen sinde har set og konkluderede, at jeg nok bare er for dansk! Det er lidt en lettelse nu at læse, at der også findes svenskere, som ikke syntes, at det var en fantastisk udsendelse 😅
Senast redigerad av Susie den 2025-12-10 klockan 16:05. |
|
|
|||
|
|||
|
Nå, vi är nog många svenskar som "skäms" för den här programserien.
Garplind är ganska bra i sin serie "Cyklopernas land" men detta är uruselt! Har "pinat" mig igenom två avsnitt (Kanarieöarna och Hydra) men snälla, detta är totalt uselt!! Och Hydra förtjänar mer än så! Skäms, Garplind, du kan bättre......! Catlady 🐈, som tog fram den berömda "kudden"......... |
|
|
||||
|
||||
|
Jag håller med. Det var inte mycket att skriva hem om!
//Conny
|
![]() |
|
|