Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2011-11-18, 18:33
para polis avatar
para poli para poli är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008
Standard Sv: Ni som flyger med med Ryan Air ...

Citat:
Ursprungligen postat av Arne Visa inlägg
När den snöpligt avsatte förre Presidenten Richard M Nixon gav ut en bok reagerade det Amerikanska samhället med folkrörelsen "
Don’t Buy Books by Crooks

Alltså; Köp icke böcker av skurkar!

Jag skulle vilja traverstera detta med anledning av biljettinköp från Ryan Air!

Jag uppfattar detta företag som ett veritabelt skurkcompany. Klart fackföreningsfientligt och därtill ovilligt att rätta sig efter EU-s regler om förseningar och avställda flyg.

Arne
Så sant så sant!
Alla flygbolag vill ju tjäna pengar. Problemet med Ryan är att dom vill tjäna pengar på bekostnad av service och något så när schysst behandling av folk som åker med dem. Alltså; locka så många som möjligt med så billigt som möjligt, men innan dom landat ska vi tjänat lika mycket som Lufthansa gjorde. Problemet är att man då sitter sjuttioelva mil utanför målet och är beroende av ett annat skurkbolag som har monopol på transfern in till city för 55€ å 2,5 timmars busskånkande...
Lufthansa däremot skyltar med ett pris, då åker du från Arlanda, landar på plats, du har fått med dig bagaget, fått en pizzaslice och ett glas rött av en leende flygvärdinna medan du läser DN som du fick när du gick ombord och dessutom sitter du i ett bekvämt säte som du kunde fälla om tröttheten faller på. För samma pris! (om du är ute i god tid) Jag är glad, dom är glad. (Det är vad dom signalerar iaf, när jag kliver av)
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:57.