Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2012-08-26, 07:24
mouche mouche är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: maj 2011
Standard Sv: Holy Norwegian

Citat:
Ursprungligen postat av para poli Visa inlägg
Så frågan kvarstår;
Hur många stolar har Norwegian till sina priser som visas i reklamen?
Det vet vel bare Norwegian? Når man dummybestiller billetter hos Norwegian så må man se om prisen per billett endrer seg hvis man bestiller et, to eller ni seter. Hvis prisen per sete endrer seg så bør man beregne hvor mange seter de har igjen til den lave(re) prisen og eventuelt gjøre to separate bestillinger for da får man f.eks to billetter til den laveste prisen og to billetter til en noe høyere pris. Gjør man en bestilling for fire billetter så vil ALLE billettene være til den den høyere prisen!

Jeg har ikke sett noe flyselskap eller operatør som sier hvor mange billetter de har til en spesifikk pris, men en del opererer med det antall billetter de har igjen til en lav pris, men heller ikke noe om hva neste prissteg vil bli eller hvor mange billetter til den prisen?

For å gjøre bildet enda mere komplisert så kan man f.eks IKKE booke billetter gjennomgående med hverken SAS eller Aegean fra Oslo til Chania selv om begge er medlem av Star Alliance, men man kan booke gjennomgående via f.eks ticket.no (har gjort dette!), og sågar få en billigere totalpris enn om man bestiller separat hos SAS og Aegean på de samme flightene. Man kan også oppleve å få tilgang til andre flighter og/eller kombinasjoner via et selskap som ticket.no (og andre) enn direkte hos selskapene.

Mitt poeng med alt jeg her skriver er bare å gjøre oppmerksom på muligheter, og problemer/hindringer, slik at man ser at mye kan gjøres med egen innsats, og det er mye penger å spare!

Jeg beklager om jeg ikke holder meg strikt til trådens tittel for poenget er vel ikke bare hva Norwegian har, gjør eller tenker, men hvordan vi alle kan få best mulig billetter til best mulig pris?
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:04.