Citat:
Ursprungligen postat av para poli

Alltså, jag är inte den som hoppar på folk, så, no offence, för det första. Inte Du Nilam, utan det du uttryckte/tyckte. (Hoppas vi har klarat av den biten. För ett underbart forum som detta utan personliga påhopp ska vi värna om)
/ Anders 
|
Citat:
Ursprungligen postat av nilam
Ett tips är då att åka med bolag ( ex Ryanair) som har icke fällbara säten...
...Så länge det är tillåtet att fälla sätet kommer jag göra det...
// Malin
|
Citat:
Ursprungligen postat av nilam
Du jag ska tala om för dig att det vet du inte ett skit om...
...och då vill jag kunna koppla av och njuta utan att någon ska tala om för mig hur jag ska sitta i flygplanet!!!
...Aldrig någonsin har någon nekat mig att fälla sätet heller så det kan inte finnas så många som stör sig på det som det kan verka här...
Men att uttala sig som du gör att jag inte bryr mig är för bedrövligt dåligt för du har INGEN aning  
|
Så kan det gå när man plockar citat ur sitt sammanhang!
Jag började mitt svar mot dej med att tydligt markera att det inte var dej som person jag angrep,utan ditt inlägg.
Jag tycker att du har en dålig och tråkig attityd, använder dej av tråkiga smileys mot person.
Jag drar slutsatsen av att du inte visar hänsyn till dina medpassagerare genom dina inlägg. Du försvarar det med att du då har semester från hänsynsfullhet. (Då kan man göra som man vill? bara för att man har jobbigt arbete och privatliv?

)
/Anders, jobbar oxå med barn med särskilda behov, samt har ett eget barn med funktionshinder (vad det nu har med sakfrågan att göra?)