Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2014-03-07, 22:15
para polis avatar
para poli para poli är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008
Standard Sv: Ryggstödsfällning på flygplan

Citat:
Ursprungligen postat av para poli Visa inlägg

Alltså, jag är inte den som hoppar på folk, så, no offence, för det första. Inte Du Nilam, utan det du uttryckte/tyckte. (Hoppas vi har klarat av den biten. För ett underbart forum som detta utan personliga påhopp ska vi värna om)
/ Anders
Citat:
Ursprungligen postat av nilam Visa inlägg
Ett tips är då att åka med bolag ( ex Ryanair) som har icke fällbara säten...
...Så länge det är tillåtet att fälla sätet kommer jag göra det...

// Malin
Citat:
Ursprungligen postat av nilam Visa inlägg
Du jag ska tala om för dig att det vet du inte ett skit om...
...och då vill jag kunna koppla av och njuta utan att någon ska tala om för mig hur jag ska sitta i flygplanet!!!
...Aldrig någonsin har någon nekat mig att fälla sätet heller så det kan inte finnas så många som stör sig på det som det kan verka här...
Men att uttala sig som du gör att jag inte bryr mig är för bedrövligt dåligt för du har INGEN aning
Så kan det gå när man plockar citat ur sitt sammanhang!
Jag började mitt svar mot dej med att tydligt markera att det inte var dej som person jag angrep,utan ditt inlägg.
Jag tycker att du har en dålig och tråkig attityd, använder dej av tråkiga smileys mot person.
Jag drar slutsatsen av att du inte visar hänsyn till dina medpassagerare genom dina inlägg. Du försvarar det med att du då har semester från hänsynsfullhet. (Då kan man göra som man vill? bara för att man har jobbigt arbete och privatliv?)
/Anders, jobbar oxå med barn med särskilda behov, samt har ett eget barn med funktionshinder (vad det nu har med sakfrågan att göra?)
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:48.