Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2014-09-20, 17:28
Mahava Mahava är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011
Standard Sv: Agios Prokopios godaste restaurang?

Tack för tipsen i denna tråd som jag tjuvläst o använt har ett tips på ett ställe till som jag nästan tyckte hade absolut bäst mat (vi testade bla Fotis, Sunrise o Tavern på taket); Perama Tavern, en bit upp på vägen från Ag Prokopios mot Chora, inte långt.

Drivs av Tyskar (lite kul o beställa osv på Tyska som omväxling (själklart pratar de engelska med )) väldigt populärt ställe o vi fick vänta på bord, servicen var inte så bra då de hade alldeles för mycket att göra, det tog ca 1.5 timme o få huvudrätt men det var det faktiskt värt, otroligt god grillad mat, har inte ätit godare på länge (To Eleniko i Chora var lite bättre om man är i stan)

Had gärna gått dit igen men vi kände inte för en +2 timmars sittning igen, (tog bla 20 min o få betala) men jag rekommederar ändå för den som har tid så är maten fantastisk (eller om man går förbi o de inte har lika fullt, det var verkligen packat med folk samt några som stod o vänta på bord nästan hela tiden, bara på Scirroco har vi sett så mycket gäster annars (inte värt väntan där som det är här))
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:42.