![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Kardamili kom så nær/ lengselen ble enda sterkere etter Stella ringte meg 1.juledag ![]() ![]() Ja, vi har jo sett ganske mye av Mani, men har fortsatt m y e usett! I 2003 booket vi 14 dager med Lilleput, planen da var å ha Kardamili som base og reise rundt, vi hadde forhåndsbooket leiebil 10 dager. Etter et par dager i Kardamili hentet vi bilen og reiste til Gythio, der overnattet vi, fortsatte til Monemvasia og overnattet der og. Fra Monemvasia fortsatte vi via Neapoli til Kythira ![]() Vi "gapet" over litt for mye, men jeg hadde ønsket meg til Kythira i flere år og bare måtte dit når vi var så "nær" ![]() Tilbake reiste vi Kythira - Gythio, det var da vi reiste rundt "hele fingeren" tilbake til Kardamili, og bl a besøkte Vathia! Det er klart vi kjørte forbi mange fine plasser vi gjerne skulle besøkt på den turen, men det var påskeaften og vi ville tilbake til Kardamili ![]() Vi var i Kardamili til 2.påskedag, da reiste vi over til "andre siden", stoppet i Petaloudi, Koroni og Finikounda før Methoni, der overnattet vi. Neste dag fortsatte vi til Pylos, Gialova og Voidikiliastranden ![]() Siste utflukten fra Kardamili gikk via Kalamata til Sparta og Mystras ![]() - før vi leverte bilen var vi også i Tseria. Ved senere besøk i Kardamili er det d e r vi har oppholdt oss mest, og vi har bodd hos Stella ![]() - vi har noen ggr hatt bil og andre ganger ikke, men besøk i Stoupa og Ag.Niklaous hører til! I Areopolis og Dirougrotten har vi også vært. Mani er et fantastisk flott område synes vi ![]() - og så har vi kjørt opp til noen av bergsbyene da, jeg skal fortsette og vise noen av dem.... |
|
|