Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-05-07, 14:02
AnitaC AnitaC är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2005
Standard Sv: Nya trender

Hei.
Et lite svar fra en norsk Hellasfrelst, som hittil bare har reist med charter.
Hvorfor?? Dessverre har jeg alltid ferie midt i høysessongen (august), når det er vanskeligst og dyrest å finne rom og fergene kan være fulle(etter det jeg har lært meg ved å lese på kalimera). Ut fra hva jeg har klart å regne ut blir det faktisk billigere å reise charter og jeg er sikret et sted å bo. Jeg liker meg best litt utenfor den typiske turiststrømmen og tar gjerne dagsturer. I år skal vi til Naxos og planlegger turer til andre øyer derfra ut fra hva vi får lyst til. Har fått mange bra tips ved å lese Kalimera og håper på flere ideer, trodde det var noe av ideen ved forumet. Kanskje tar jeg feil.??? Lysten til å øyloffe er der og håper å få ferie i september neste år for å prøve for første gang. Håper og tror at det iallefall er en god grunn til at også charterreisende kan få benytte seg av Kalimeras sider. Jeg koser meg med å lese innlegg, og drømmer meg bort i andres opplevelser samtidig som jeg lærer og får ideer til hva jeg selv kan gjøre når jeg selv reiser. Kommer fortsatt til å både lese og skrive innlegg og håper jeg ikke skremmer bort øylofferne av den grunn.
Hilsen en norsk charterreiser som drømmer om å bli øyloffer.
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:47.