![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kom på för en obestämbar-tid-som-känns-som-en-evighet-fast-det-var-inom-den-senaste-timmen sedan att jag skulle logga in hos Apollo och kolla när slutdagen att betala biljetterna till Skiathos är. OCH VAD MÖTS JAG AV????? "Observera att alla resenärer på den här bokningen är avbokade"
Har ingen aning om hur länge det dröjde innan jag fattade vad jag läste. Inte heller hur lång tid det tog innan jag började andas igen. Eller andas och andas. Hyperventilera. Så sakteliga började jag förstå vad som hade hänt: jag skulle ha betalat de 396 kronorna för tre veckor sedan. Och här har jag gått och trott att det räcker med att betala till hösten ![]() Ringde Apollo. En kvart för sent, de hade gått hem. Kollade förtvivlat om platserna kan tänkas finnas kvar. Jodå, det gick att boka minst fem platser fortfarande. Kunde inte tänka klart. Grubblade över hur jag ska överleva till i morgon kl 8 när de Apollo svarar i telefon igen... Suckade och suckade igen. Förtvivlade över vilken IDIOT jag är. Tills jag då äntligen kom på lösningen: jag kunde ju helt enkelt boka nya biljetter! Puh. Det gjorde jag. Det funkade! Och jag betalade GENAST! Fast de inte vill ha pengarna förrän den 21! Nu ser jag mig själv sitta där på planet igen ![]() Men vilket trauma ![]() Senast redigerad av Elisabet den 2006-05-11 klockan 20:36. |
|
|