![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Hejsan!!
Vi kom hem från Chania och Agia Marina i natt,men var i Platanias varje kväll,kan bara upplysa om att i skuggan höll dig sig runt 35-38 på dagtid solen skall vi bara prata tyst om 45-48 vi trodde vi skulle dö ![]() så någon kofta tror jag inte du behöver ha en skön semester.....det har vi iaf haft ......skall nu gå in och boka nästa 2 veckors resa för nästa sommar till Kreta ![]() Ha det gott
Senast redigerad av Kalimera den 2007-09-03 klockan 15:00. Anledning: Lång citering |
|
|
|||
|
|||
|
Ps Vattnet i havet var inte ens avsvalkande,det höll sig runt 28 grader(så där var poolen bättre)Ds
Senast redigerad av Kalimera den 2007-09-03 klockan 15:00. Anledning: Lång citering |
|
|
|||
|
|||
|
Jag som varit orolig att det börjar bli svalare på Kreta. Men så verkar ju inte fallet. Jag är en riktig soldyrkare men ok kanske +40 är nog så hett för mig också. Fast det underbara när man åker hösten är just det varma vattnet i havet. Nu är det bara tre dagar kvar
.Här är det en som håller räkningen. Förresten tack för förslagen på andra utflyktsmål än just Elafonissi. Jag får berätta efter resan om jag var en tuffing och tog mig dit.
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|