![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Min avatar är tagen uppe vid nunneklostret S:t Johannes Chrisostomos, alldeles utanför Naxos chora. Grinden leder in till nunnornas lilla begravningsplats och här uppifrån har man en fantastisk utsikt över staden.
Ann-Kristin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min avatar är en liten statyett, som föreställer hälsans gudinna, Ygeia. Jag köpte henne i en butik i Naxos stad för fyra år sedan. Jag mådde rätt risigt på den tiden och hoppades, att hon skulle hjälpa mig till bättre hälsa. Det har hon lyckats riktigt bra med
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min avatar är tagen från en av mitt livs resehöjdpunkter en tidig soluppgång vid floden Solemois i Amazonas. Gott om moln gjorde bilden svårtagen då jag borde fotat 15 min tidigare. Trötta var vi också efter att ha trotsat flodens mystik och fiskat sent. Fiskarna slog i vattnet som rymmer mer än 1700 olika sorter. Här finns den artrikedom vi drömmer om och den stillhet som berör. Hit vill jag minst en gång till i mitt liv.
Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Paittas |
|
||||
|
||||
![]()
Min avatar er fra Sarakiniko på Milos, der er det fantastiske kalksteinsformasjoner + en bitteliten strand.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|