![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tack för receptet! Har provat en del, men tyckt att det varit lite för omständigt. Har tagit grädde istället... Perfekt med en snabbis.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Tack Camilla för ditt svar.
Nu blir det till att göra någon god äppelpaj för att kunna prova vaniljsåsen .Katerina
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|