![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag gissar att folk har plåtat sina glada badande barn i den kategorin. Fast man vet ju inte.
Jag är nyfiken på Vardag, den kategorin kan ju tolkas så olika. Både som grekisk vardag och turistvardag (på rygg i solstolen med en paraplydrink i handen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hade inte turister i tanke när jag tog bilden på Grekisk vardag
![]() Fast det stämmer ju som du säger. Vi tillhör ju i den Grekiska vardagen för många människor som jobbar för att vi skall ha det bra där nere ![]() Badande barn tror jag också på ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, och vi har ju vår vardag. Gå till bagaren, äta frukost på balkongen, bestämma målet för dagen, ta sig dit, bada, äta lunch, bada igen, bestämma var vi ska äta på kvällen (eller vad vi nu gör) osv... Det är ju också ett slags vardag
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ett "stort bekymmer" var ,vad....:-)
|
|
||||
|
||||
![]()
Jaa, i-landsproblem ā la grecque
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Peter |
|
|||
|
|||
![]()
Ingen har ju sagt att livet är lätt...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag övervägde ett tag att skicka in den här bilden som Vardag:
![]() Men så insåg jag att ingen mer än jag troligen skulle uppfatta det som vardag. Tvärtom, bilden visar ju semester och semester är motsats till vardag. Så jag övergav den tanken. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tycker också att det ska bli kul att se och rösta på årets bilder. Det där med glädje och badande barn tror jag kan ligga bra till. Men det är klart det finns naturligtvis mycket annat också som kategorin kan innehålla.
Må bästa bild vinna! ![]() Olle |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
- sannsynligvis dukker det ikke opp særlig mange badende barn likevel, vi lever i en "gal" verden, det er kanskje ikke bare de som er glad i Hellas som titter inn her...... jeg er glad for at bildet jeg sendte inn i denne kategorien ble stoppet av en ansvarsbevisst webmaster/Janne, siden jeg selv var så korttenkt - i år deltar jeg i to kategorier, gleden ble borte for meg, følte ikke for å finne et annet bilde. Kari Senast redigerad av kari den 2007-12-16 klockan 23:43. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|