![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lissi- ett hatat smeknamn av Elisabeth. Jag har i hela min barndom kallats Lissi....Men aldrig gillat det. När jag skulle bli medlem på Kalimera så försökte jag med Lisa som jag kallades då och NU..men då var det upptaget! Tilläggas kan att jag ALDRIG sett en enda insändare med Lisa...Vem är hon??? Lissi är endast ett "Kalimeranamn" för mig..inget annat...ingen kallar mig nånsin för det annars...
Lissi/Lisa |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
. Men det skulle nog å andra sidan bli alldeles för förvirrande för oss andra .CarinaN - som egentligen bara ville heta Carina, men det var OCKSÅ upptaget
|
|
|
|||
|
|||
|
Initialerna i mina för- och efternamn. Använder detta på flera ställen och är lätt att komma ihåg. Fast ganska fantasilöst iofs.
Lena |
|
|
|||
|
|||
|
Har valt mitt ATHANASIA.....efter ett ställe som jag bodde på för många år sen i Rethymno...tycker det är fint:-)..Jag heter Phia
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Har aldrig innan 2005 sett nåt inlägg av någon Lisa... Fast nu ÄR jag ju Lissi här och fortsätter med det ![]() Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Skönt!!
![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg heter Berit, men dette navnet var opptatt da jeg registrerte meg som medlem. Det var også noen som hadde brukt Naxos, og så kom jeg til å tenke på en utrolig butikk som fantes på Naxos inntil for 2 år siden. Der fikk du ALT som var mulig å skaffe av ting og tang. I Norge har vi en butikk-kjede som heter Nille. Der kan du kjøpe alt du ikke visste at du trengte før du gikk inn i butikken. NaxosNille var jo derfor et opplagt valg
. I dag er Nille-butikken på Naxos erstattet av en utsøkt matbutikk, som selger alle Naxos' mange spesialiteter, fra ost og honning til vin og raki.
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|