![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Fick veta att det går ett flyg från Sthlm samma eftermiddag men att vi inte kan boka om till det eftersom vi har enkelbiljetter. Var bara vissa flyg som de biljetterna gällde på. mkt märkligt agerande tycker jag, finns det plats i planet borde väl alla som fått sin resa anullerad hamna på det oavsett vilken biljett man har. Men så var det alltså inte,. Enligt reglerna har de rätt att agera så här men vad hände med att vara tillmötesgående och juste för att visa sig som ett proffsigt företag...
Illa ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Så här har Apollo gjort i flera år, finns en hel del trådar om detta.
Har själv råkat ut för samma sak t.o.m att jag inte blev erbjuden något alternativ. Dessutom tog det 3 veckor innan jag fick mina pengar tillbaka, på ett bankgiroutbetalnings kort som kostade 50 kr att få insatt på kontot ![]() Verkar vara så att dom " struntar " i kunder med billiga biljetter. Dessa används bara som reklam för att dra till sig kunder, sedan är det bara att ställa in flyget och skita i kunden. Hur som helst..för min del är det färdig åkt med Apollo, aldrig mera.... |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|