![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() // Helén- med en nedräknare som står på 38 dagar, DET börjar kännas nära. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tips till alla är att kolla så resväskorna inte har några tidigare flygskador sen förra resan som man inte har upptäckt.
Även om man har gott om tid tills man ska åka, ibland behövs det nya reservdelar som hjul eller draghandtag. Tråkigt om man står och packar och hittar fel på resväskan och ska åka närmaste veckan. Glad sommar från en resväskesäljare!!!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Nu går det fort, bara:
32 dagar, 18 timmar, 54 minuter, 57 sekunder... Kvar, ÄNTLIGEN |
|
||||
|
||||
![]()
Nu går det fort, bara:
32 dagar, 18 timmar, 54 minuter, 57 sekunder... Kvar, ÄNTLIGEN ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
90 dagar, 0 timmar, 5 minuter, 56 sekunder...
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag har bara 66 dgr kvar till Rhodos...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
82 dager 20 timer 2 minutter til vi sitter på flyet til Rhodos igjen!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
73 dagar, 6 timmar, 35 minuter...
![]() Längtar sååååå.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
om 11 dgr, den 25/6 sätter vi oss på planet till Rhodos/Ixia... Vädret här hemma i Skåne gör ju inte att man längtar mindre precis
![]() Bästa hälsningar Christina |
|
|||
|
|||
![]()
11 dagar kvar...
Avreser från Kastrup 29/6 klockan 07:10 Sol, bad och god mat i massor! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag och min familj åker ner till Ixia den 29/6. Var senast på Rhodos 1984 som 19 åring. Gissar att det blir mindre supande och mer sightseeing denna trip.
|
|
|||
|
|||
![]()
Då var det precis 60 dgr till avgång o nu är platserna ombord på planet bokade gjordes i natt. Jag betalar gärna till det lilla extra så jag vet var jag skall sitta o får bra benplats ombord.
Nu kommer dagarna att gå ännu fortare för man längtar att få gå ombord på planet o få flyga ner till Rhodos. Tack vare man flyger så tidigt ifrån Kastrup så kan man bada halva dagen i alla fall.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag funderade på att boka platser, men så tänkte jag på alla andra tillägg man betalar för. Känns som att rese och flygbolagen bara försöker mjölka en på pengar. Lägger hellre pengarna på drinkar, då spelar det ingen roll var man sitter
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|