![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Fy vad tråkigt Monica, det är säkert på sin plats med en uppmaning att vara försiktig, tyvärr finns de över allt.
![]() Läste i tidningen här om dagen att ficktjuvsanmälningarna gått ner i storstäderna i Sverige men däremot ökat markant i små och mellanstora städer. // Helén |
|
|
||||
|
||||
|
Något liknande hände min dotter när hon bodde i Aten för ett antal år sedan. På den fullsatta bussen från hemmet till universitet försvann hennes plånbok med Visakort. Hon upptäckte stölden först senare men ingen hann använda kortet innan det spärrades.
Väldigt tråkigt när sånt här händer och jag hoppas att det ordnar sig för dig Monica. Personliga tilhörigheter kan ibland vara svåra att ersätta. Eva |
|
|
||||
|
||||
|
TACK för varning Monica! Τι χρίμα!!!
Synd att man måste börja att vara "på sina tår" också i Aten. Jag har säkert varit för blåögd, fast nu i maj jaga blev verkligen förskräckt på Athinas, när jag plötsligt märkte, att jag inte hade min lilla ryggsäck med. Måste springa snabbt till mitt hotel och till all lycka låg den där på sängen. Aten är ju en storstad med alla sina nackdelar nuförtiden, TYVÄRR! |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|