![]() |
|
|||||||
| Visa resultat för omröstning: Hur länge stannar du oftast i Grekland? | |||
| 1 vecka |
|
23 | 12.64% |
| 10 dagar |
|
2 | 1.10% |
| 2 veckor |
|
72 | 39.56% |
| 3 veckor |
|
42 | 23.08% |
| Längre |
|
43 | 23.63% |
| Antal röster: 182. Du får inte rösta i den här omröstningen | |||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ja det är svårt att bestämma en reslängd. Att försöka räkna ut en snittlängd blir nog också ogörligt.
Jag har under 30 års resande tillbringat allt ifrån 2 dygn till 7 månader i Grekland. Nuförtiden brukar det bli ca 2 1/2 vecka, en gång per år. Dock brukar abstinensen efter en längre vistlse bli stor efter några år så ungefär vart fjärde år brukar det bli några veckor extra. (jag tror att denna abstinens just nu sätter in hårt, så nästa år kanske det blir en 5-veckorsresa :-) ) |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Γασσας
Vi brukar åka 2-3 gånger/år. En på 3 veckor och en eller två på 1 vecka. Helst en på våren, sommaren och på hösten. Det är inte alltid det går ihop med arbetet. ![]() Lolis |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Jag tycker det måste vara något fel med denna omröstning. Kan det verkligen vara så att det är flera som åker 3 veckor eller mera än som åker 2 veckor eller mindre? Nog är väl vi som läser och skriver här lite greklandstokiga men jag tycker ändå det låter som att statistiken bevisar något felaktigt.
Mvh Janérik |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Citat:
/Netwolf |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Den här gången blev det 6 månader och 3 veckor, alldeles lagom!
Gunilla |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Jag har tydligen röstat på 2 veckor här, förra året var det 18 dagar och i år blir det 3 veckor så det verkar gå i rätt riktning för oss.
Mvh Janérik |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|