![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi flyger hem på söndagen för att Olympic (som det verkar...) har morgonflyg från Naxos (där vi tror att vi kommer att avsluta) bara på söndagar nästa år. Tidigare har det varit på fredagar tror jag. Men med nya flygtider 21.00 hade vi ju kunnat åka vilken dag som helst med flyg 13.40 från Naxos... Också mycket tveksam till de nya tiderna! Men frågan är ju om de kommer att ändra igen? Och igen... Jag har inte fått någon bekräftelse på ändrade flygtider nämligen! /S |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ringde Sterling på förmiddagen och ville annulera min bokning pga dom nya flygtiderna. Dessutom ändring av flygdag från Fredagsflyg till Söndags . Fick ett snabbt & bra mottagande. Med förståelse för ändringen. "Inga problem vi annulerar bokningen och betalar tlillbaka pengarna" . 43:-danska kr drog dom på kontot, det kan det vara värt ! Jag fick bekräftelse via e-mail . +Att pengarna sätts in på mitt konto . ![]() Bra jobbat Sterling !!! Telefonnr. jag ringde : 08 58 76 91 48 . / Tom Senast redigerad av Tom den 2008-10-09 klockan 13:02. |
|
||||
|
||||
![]()
Så skönt att det gick att fixa Tom! Bra bemötande av Sterling, men visst blir man konfunderad över hela situationen? De har nyligen släppt sommarens program och går redan in och gör sådana drastiska förändringar.
Nu får ni jaga biljetter på annat håll. Det lär även vi göra. De nya tiderna passar inte oss speciellt bra heller. Vi vill inte landa på Kastrup så sent på kvällen eftersom vi har en bra bit hem till Kalmar. Carina ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Lissi - glad att ha bokat |
|
||||
|
||||
![]()
Javisst ja, tänkte inte på det
![]() Tack för erbjudandet! Man vet ju aldrig om vi till slut tvingas ta en hemresa med sen ankomsttid. Annars föredrar vi nog att sova över hos er INNAN resan börjar, det har ju snart blivit en tradition ![]() Carina ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|