![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
TRÖSTEKRAM!!!
Lite sitter vi i samma båt vad gäller tänder. Jag började första jobbdagen i år med att lägga 4ooo spänn hos tandläkaren....har ett besök kvar och vad kostar det månne..?? Enda trösten är att efter 3000kr betalar försäkringskassan hälften! ![]() I går fick maken besked att folk avskedas på hans jobb..och även där är det omstruktureringar, knappast till det bättre... Vårt flyg till Rom ställdes in men vi tröstade oss med en vecka på Cypern istället i påsk....Tur att man kan TRÖSTA SIG!!! ![]() HAV tröst, vi går mot ljusare tider ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Väldans vad många nyttjar tandläkaren. Kommer själv precis därifrån, 1600:- fattigare. Det lär väl inte stoppa med det
![]() På mitt jobb är sparkraven hårda. Minsta lilla inköp måste gå via högre instans. Ingen uppsagd (förutom konsulter då) ännu, men det blir omstruktureringar, helt klart. Man får se tiden an. Hav tröst alla. /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Ja vilka skumma tider det är nu...
Men tandläkare skulle man nog vara, jag var där igår o ska snart dit igen så dom har nog inga problem i lågkonjunkturen ![]() På mitt jobb har fler gått eller kommer att gå en del med avgångs pension eller avgångsvederlag men dom ska anställa ca 50 personer till. Vet inte riktigt hur dom tänker.... (Hoppas att idag har varit bättre för dig Camilla) /Cecilia |
|
||||
|
||||
![]()
(Hoppas att idag har varit bättre för dig Camilla)
/Cecilia[/QUOTE] Jora nu känns det bättre ![]() Camilla |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|