![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Jaja, jag är en det-där-glaset-är-halvfullt-kille.
Det klart det är dyrare, men om du väger in allt jag tagit upp i tråden så är det realekonomiskt sett ingen katastrof. Däremot håller jag med dig om att det på så vis blir synd om grekerna, detta älskade folk förtjänar verkligen alla inkomster de kan få. |
|
|
|||
|
|||
|
Kalimera: Då skulle du ätit greksallad på restaurangen vid camping Rion. 2007 kostade greksallad 9 €. Kan tillägga att jag åt greksallad som jag gjort själv i husbilen dan efter istället....
Vet inte vad den kostade 2008 vågade inte gå in o titta Cecilia |
|
|
||||
|
||||
|
xx
Senast redigerad av laero den 2009-02-26 klockan 16:38. Anledning: dubbelpostat inlägg |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Kontentan av mitt inlägg är dock att Greklands konkurrenskraft som turistland har försvagats kraftigt även om vissa av oss har oförändrade ekonomiska möjligheter. Britter, nordbor, östeuropeer mfl kommer i stor utsträckning att hellre lägga sina semesterpengar på hemmaplan eller i andra lågprisländer. Charleston ; Vi kan säga 9:30 och 22%, det förändrar inte saken på nått avgörande sätt. Övriga åsikter du tar upp om euron tycker jag känns uttjatade i den andra euro-tråden och den diskussionen tänker jag inte ta upp igen. Lars Senast redigerad av laero den 2009-02-26 klockan 17:06. |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|