![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi var i Massouri på Kalymnos i august i fjor. Kan ikke huske at prisnivået der var noe høyere enn på andre greske øyer.
Vi spiste både i Myrties/Massouri og på Telendos flere ganger. Selv om jeg ikke er så flink til å huske priser, mener jeg bestemt at vi ikke betalte noe mer der for mat og drikke enn hva vi har gjort andre steder i Hellas. Jevnt over veldig god mat var det også på Kalymnos - drar tilbake dit til sommeren ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg er også fryktelig dårlig til å legge merke til, og å huske priser. Men vi var to par som var en uke på Kos i fjor i slutten av mai, og reiste over til Kalymnos uka etter. Vi bodde i Pothia, og jeg husker i alle fall at damene sa at det jevnt over var billigere på Kalymnos enn på Kos. Så noe sjokk fikk vi absolutt ikke, og som det er sagt i andre innlegg, maten var jevnt over meget god!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jeg synes ikke at Kalymnos er en dyr øy, tvert i mot. Det er nok litt dyrere å spise på Telendos enn på Kalymnos, men det er ikke mye om å gjøre.
Det er ikke mange ganger jeg ikke har vært fornøyd med maten jeg har fått servert på øya. Astri |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för alla svar jag har fått! Nu blir det ingen resa till Kalymnos så detta är inte längre aktuellt för mig. Vi fick avboka vår resa. Men tack för alla svar!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Eva |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|