![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det låter verkligen mysigt, jodå, moped tänkte vi ha så ett sådant äventyr verkar vara helt rätt. Tack för tipset
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ser ju verkligen helmysigt ut!
![]() Dit får vi åka.....kan knappt vänta..... Tack så mycket för tipset ![]() Paphianna |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Nu var det några år sedan(2002)som jag bodde ett par dagar i Moutsouna, men då trivdes jag väldigt bra! Väldigt stillsamt och rofyllt. Har man bil känner man sig inte så isolerad där ![]() Jag bodde på Ostria studios, väldigt fina små lägenheter/studios med stora terrasser. Ägarna drev en taverna som låg alldeles intill. Väldigt trevligt och fint boende med trevliga ägare. Psilli Ammosstranden som ligger en bit därifrån var väldigt fin och folktom. Bilden är från vår terrass på Ostria studios! Mvh. Stina ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Många slingriga vägar har jag åkt på i Grekland, men vägen ner till Moutsouna slog nog alla rekord. Tackade gudarna för att jag inte fick möte med nå'n annan bil där. Vägen kanske har blivit bättre nu.
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi åkte fyrhjuling ner sommaren 2007...inte var det så farligt. Väl värt mödan!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Som jag skrev så kanske vägen har blivit bättre, men jag tror också att en bil är något bredare än en 4-hjuling.
|
|
|||
|
|||
![]()
Säkert och man kör inte lika fort heller....Det var inte illa menat min kommentar...
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, jag tolkade inte det som illa menat, men hur som helst så var vägen trots allt värt mödan ner. Få ställen på naxos som känns så lugna. Dessutom hade de båtar som gick över till Koufonissi därifrån vill jag minnas.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|