![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det finns säkert en del osynliga pengar bakom allt detta också. Däremot vill jag inte sträcka mej så långt så att jag vill kalla dem bedragare. Den som inte vet vad det handlar om måste ha levat i en skyddad värld de senaste 20-30 åren och att sedan gå så långt som till en avslutad affär så måste man nog inse ganska lätt vad det handlar om. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
På Cypern för många år sen, fick jag en gratislott av en dylik typ. Och tror ni inte att jag vann en videokamera!!
![]() Jag behövde bara följa med och avhämta den i ett nybyggt läegnhetskomplex. Han erbjöd oss vänligt plats i sin bil, men jag avböjde med att jag kunde följa efter på min hyrmoppe. Han var inte så intresserad då. Nån videokamera blev det inte heller... ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Kan inte låta bli att tycka att det måste till en nypa sunt förnuft här. Om nånting låter för bra för att vara sant, så är det vanligtvis också så. Man får ingenting gratis här i världen; nånstans sitter det alltid någon som vill tjäna pengar... så att vinna på en lott man inte har köpt MÅSTE man ju förstå inte är möjligt. Eller tror någon verkligen att det sitter folk och delar ut lotter alldeles gratis, av ren vänlighet? I så fall får man enligt min mening skylla sig själv. Det är inte förbjudet att ha hjärnan påkopplad även om man är på semester...
![]() Karin som håller med Hasse i att inte gilla att bli påhoppad av försäljare, valsedelsutdelare eller folk som vill att man ska skriva på listor för eller emot det ena eller det andra... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tydligen har dom härjat länge utanför Rethymnon. Många personer är faktiskt förstagångsresenärer och lite blåögda. Hörde med egna öron hur dessa lotteriutdelare gick på med den svenska familjen och det var vedervärdigt. Är jättenöjd att jag lyckades ingripa och förhindrade att dom åkte med. MHV KK |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|