![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vid femtiden i eftermiddags hade vi 37 grader, det här är vår första resa när det inte blåser öht. Förra året gnällde jag för att Speedbåten blev en spybåt, tror tom. att jag tar en liknande resa, bara det börjar blåsa lite
Aldrig nöjd? ![]() ![]() Till er som inte rest ännu och skippat Ios pga festande ungdomar säger jag ÅK DIT! Vilka stränder och om Folegandros säger jag bara Vilken mat! I morgon styr vi kosan mot Naxos- skall bli skönt att komma hem efter tre nya öar (så djärva vi varit i år) ![]() Hoppas vädret blir bättre hemma, jag vill ha badtemperatur när vi kommer hem! // Helén |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Såg på väderrapporten ikväll att GBG låg högt på soltimmar veckan som gick..Sämst IGEN var Lund ![]() Här har det regnat och blåst större delen av dagen... Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Blåsten har återvänt! Tack för det!
Det är säkerligen lika varmt fortfarande, men det känns mindre idag. Just nu intas lunch bestående av Spanakopita med tzasiki på Paradioso taverna ute i Plaka på Naxos. Här ute i Prokopiosområdet är det mindre trängsel än vanligt så här års, på plaka ligger vi idag endast sju par med ett avstånd på ca 50 meter emellan, så här är det ingen trängsel. // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ha en bra fortsatt resa, roligt med era små rapporter. Ann-Kristin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en fortsatt bra resa. Antar att det löste sig för er med boende på Folegandros. Ska bli spännande att höra mer om era upplevelser från den ön. Hörde att strandtavernan vid Agios Nokolaosstranden öppnat igen. Där åt jag himmelskt god mjuk feta samt en ljuvlig bönsallad.
Eva |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|