![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack ska du ha Arne
![]() Verkligen bra tips... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Förtvivla ej!!!
Det kan gå mycket snabbare. Jag tog till så det räckte och blev över. Fourneraren ser alltid till att första bästa fartyg som ska till området kontaktas. Stundtals kan det dock bliva sålunda att ditt Cargo hamnar i exv Hamburg eller Rotterdam för omlastning och vidare befordran till slutdestinationen. Det är i dessa fall det kan ta ett par månader för godset att komma fram. Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Flygfrakt kan du glömma för dyrt
![]() Lycka till Camilla |
|
|||
|
|||
![]()
Tack även till dig Camilla
![]() Jag var inne direkt och kollade runt på de tips du gav mig. www.transportguiden.se gav mig möjlighet att göra en prisförfrågan så nu är det bara att vänta ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Men för ett par år sedan var det någon här som tipsade om en firma i Stockholm som kör till Athen (En gång i veckan
![]() Det är Stora Elpis i Järfälla som kör Stockholm-Thessaloniki-Aten. Jag anlitade dem, det var det billigaste alternativet jag hittade. Tror jag betalade ca 1500 kr för 8 normalstora flyttkartonger. Du måste dock åka dit och lämna kartongerna och hämta upp dem på deras avlämningsställe. Det tog ca 2 veckor för kartongerna att komma fram. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|