![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
"Jag bor inte här."
![]() Besöker regelbundet Kalimera och en annan sajt, söker ibland information på nätet (när är det eldningsvecka i Huddinge t.ex - det är vecka 42 och helgen innan!) och det räcker för mig. Jag har varken tid eller lust, just nu, att blogga, twittra (vad är det egentligen??), engagera mig på nätet. Nästa sommar känns väldigt avlägsen. Blir det något Grekland? Jag vet inte. Jag söker just nu information om stipendiepengar och kurser i Spanien. Nätet är ett arbetsredskap. Det är säkert så att intresset för Kalimera är säsongsbetonat, går upp när flest människor reser. Eller är det mer "dött" i höst än tidigare, ni som varit här länge? Aina |
|
||||
|
||||
![]()
Det är inte bara här det är "dött". Även det andra forum där jag brukar vara inne, är det stiltje. Kan tänka mig att det är mer fart på mer arbetsrelaterade forum. www.terminsstart.se till exempel, om det finns!
![]() Aina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() (ink ber en bön att inga twittrare hittat till kalimera) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Ingen ko på isen! Jag besöker Kalimera, FB, twitter, linkedin etc mer eller mindre dagligen. Om jag har ett liv? Jorå, på nätet! ![]() Nä, jag jobbar mycket med IT och sociala medier och har s a s en legitim orsak att "kalimera" på jobbet! Visst har även jag märkt att det är dösäsong på Kalimera, men det är övergående. Själv har jag haft min grekresa för i år och känner mig lite "greknöjd". Men det kommer la igång när höststormarna sätter in! Då sätter suget in...just nu planeras resan i mellandagarna. Blir nog en kanarieö. /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för att du tog det på det sättet
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|