![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Nä, fy f... ![]() ![]() /kimmen Senast redigerad av kimmen den 2009-11-07 klockan 13:39. Anledning: Tillägg: "Därför åker vi....." |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
// Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Sol og fint vær er det vi ønsker oss når vi er i Hellas
![]() - uansett når på året det er ![]() Vi har vært heldige, både på tidlige vårreiser og fhv sent på høsten ( okt) har det for det meste vært sol og opphold ![]() - l i t t regn en dag eller to + noen kvelder som krever jakke, evt en middag inne på tavernaen er jo h e l t OK, men d å r l i g vær har vi enda ikke hatt ![]() Men vi har latt oss imponere av Lissi's utrolige positive innstilling ![]() ![]() - så o m det blir vår tur til å oppleve det samme engang, så har vi bestemt oss for å forsøke å "ta det som Lissi" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det skal ikke regne!
Bare det ikke regner, så har jeg det bra. Strandliv er ingen viktig del av ferien, og midt på sommeren kan det jo faktisk være mer behagelig å oppleve byer og severdigheter i overskyet vær. Men: Skal jeg først bade, må det være sol og minst 24 grader i vannet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin som följaktligen inte har badat utomhus under de senaste två åren... vattnet utanför Kanadas östkust håller INTE önskad temperatur! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
När jag var på Kreta i perioden augusti/september var det strålande solsken varje dag. Temperaturen var runt 30 grader. Det var jätteskönt, men det blåste lite för mycket för min del. Inte så att jag var missnöjd på något sätt, men jag har varit där i mitten av sptember och då kändes det både varmare och mindre blåsigt.
För att svara på frågan så är vädret viktigt för mig (annars kunde jag lika gärna stannat hemma, ätit grekisk sallad varje dag och bara lyssnat på grekisk musik.. ![]() Göran |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|