![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
På det norska grek-forumet läste jag att Dalaras besöker Uppsala på sin Europaturne 2010.
Datumet är 21 maj och biljetter kan köpas från 16 november. Info här http://www.george-dalaras.eu/wannundwo.html /pawik |
|
|||
|
|||
![]()
Ja det ska jag boka! Då blir det tredje gången jag ser Dalaras live..i Sthlm 2001 och i Aten 2008 och så denna i så fall...Den ser jag fram emot
![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Nu är biljetterna bokade!
Hälsningar Sussi |
|
||||
|
||||
![]()
Skulle så g j e r n e vært på denne konserten
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi var till Uppsala Konsert och Kongress och inhandlade våra biljetter idag.
Mitt på raden längst fram ska vi sitta ![]() ![]() Nu har vi ännu en sak att se fram emot! ( I april ska vi se en annan världsstjärna på samma scen - Mariza, en portugisisk fadosångerska. Anna-Carin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Bokat och klart! Plats 148 och 149, nedre parkett vänster. Kommer du också, Riitta?
![]() Karin som tycker det ska bli SÅ roligt!!! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Takk, Karin
![]() - var inne for å se etter billetter, men det ser ut til at de må hentes..... jeg tenkte å betale med kort og få billettene tilsendt - mulig jeg har sjekket for dårlig ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, hoppas på och vistas i grekland runt dom dagarna
![]() ![]() Men om Remos kommer lite tidigare på våren så kommer jag ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Passade på att boka två vandrarhemsnätter också, så det blir en hel helg i Uppsala.
![]() ![]() ![]() Karin som åker till Grekland bara en knapp månad senare, så det här blir en trevlig inledning! |
|
||||
|
||||
![]()
Nedre Parkett rad 7, ser fram emot detta!
![]() Camilla som packar och packar ska flytta nästa vecka! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
bokat & klart, kan inte vänta, han är en av de största! såg honom när han var i stockholm för 7-8 år sedan.. helt underbart!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu var det bokat och klart. Rad 12 blev det och jag fick med mig 3 kompisar också så det blir en hel helg i Stockholm
![]() ![]() Har inte sett Dalaras live sedan 1993 när jag såg honom i Thessaloniki så jag ser verkligen fram emot konserten. |
|
|||
|
|||
![]()
Oj två trådar om konserten...Vi bokade nyss...rad 20....så kul att för tredje gången få se honom live!
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Vad kul att så många Kalimeror kommer, då MÅSTE vi ju bara fixa till en gemensam middag på fredageftermiddagen innan konserten, eller?
Karin som sist såg Dalaras i Aten tillsammans med Antonis Remos... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu närmar sig konserten med stormsteg....Om man bor på Scandic Uplandia och vill äta grekiskt innan konserten, vilken restaurang är då bäst??
kan någon tipsa? Lissi -som just nu diggar "Mesologi" med Dalaras & co på Herodes Atticus, en suverän DVD |
|
||||
|
||||
![]()
Til jer, der ikke har købt billetter og ikke har andre planer den 21. maj, kan jeg kun sige: Gør det!
Jeg er netop hjemkommet fra hans koncert i Düsseldorf i går aftes. Det var fantastisk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Låter härligt!
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat: