![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi hade tänkt åka till Naxos (charter) men så tidigt fanns det inga resor dit. Jag tror att de första flygen gick kring ... 17:e maj vilket vi tyckte var för sent. Därför blev det Kreta.
Det finns säkert någon här som vet varför det inte går att resa charter tidigare ... kan det ha med färgetrafiken att göra ... eller? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
förlåt om jag hoppar in här....
![]() ....jag har börjat fundera på att (i förstone ) åka hem från Grekland med tåg efter mina vanliga,tvenne årliga besök peau Karpathos. Det jag har lite hum om är ju förstås det "vanliga" tågluffarkortet", som finns i olika varianter, men jag undrar om man (jag) skulle kunna tjakka tågpillätten direkt i Athen. Kanske stanna nån/några dar i Dubrovnik eller nånstans efter Adriatiska Havets östkust och sen vidare upp mot Ultima Thule... ![]() Finns det nån härstädes som vet/åkt/känner till nåt om detta samfärdsmedel som alternativ ???Sist jag slängde ett internet-getöga på tågluffarkortet så verkade det kosta runt 3-4000 SEK, vilket kan kännas en aning mastigt när man filat på kontokortet fyra veckor..... ![]() ![]() ![]() mvh, Mikke (förkyld,men tröstar sej med lite Plomari just nu... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Karin |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|