![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Stort GRATTIS till alla 1:a platsvinnare
![]() ![]() ![]() /Lucky ( Nyfiken som jag ar: Netwolf: Var har du tagit fotot ?....) |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är chockad.
![]() ![]() Ja, det får bli en minigåta. Var är det? ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
STORT GRATTIS RIITTA till 1:a platsen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grattis även till de två andra förstapristagarna samt naturligtvis även ALLA andra pristagare i årets fototävling. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS ALLA FÖRSTAPRISTAGARE
![]() Speciellt grattis till vinnaren i kategorin Mitt Grekland, en helt underbar bild. Själv är jag jätteglad för min åttondeplats i kategorin Dörrar ![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En liten gissning: Amorgos ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, inte denna gång. Bilden är faktiskt tagen på Ikaria.
/Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Så underbart att "mina vänner" på Schinuossa fick vara med på bilden som vann Mitt Grekland! Härlig bild!!! Visar precis det ljuvliga livet på ön! (Oj som jag längtar dit)
|
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till alla som vunnit (plats 1-10)!
Det var lite extra roligt i år då mina trepoängare i kategorierna dörrar och mitt Grekland (båda) vann första pris. ![]() /Ofelia |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis alla vinnare. Det var en väldigt spännande tävling. Önskar en kamera i julklapp för att ta upp kampen nästa år. Flera av bilderna jag röstade på har placerat sig. Ändå kan jag inte låta bli att undra vad som hände med min trepoängare i " Mitt Grekland". Det kan bara konstateras att det som rör vid hjärtat hos någon berör inte andra. Ettan var också en favorit hos mig. Även det en jättefin bild. Så alldeles konstig smak har jag inte.
|
|
|||
|
|||
![]()
GRATTIS alla vinnare!!! Och även ni alla andra som tagit så många vackra bilder!
![]() ![]() ![]() Anki |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|