Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Kalimeraträffar

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-01-28, 15:22
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005
Standard Sv: Kalimeraträff i Skåne

Citat:
Ursprungligen postat av Peter Visa inlägg

Deltagare: Antal:

Kalimera + 1 2 pers (Ett önsketänkande...)
Mysofix ?
Birgitta 63 ?
Peter 1 pers
Hellen 2 pers, med reservation för att datumet inte passar
// Helén - som känner mig mycket tveksam till att anmäla mig till något som jag inte vet när det skall vara
Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 19:20
Mysofixs avatar
Mysofix Mysofix är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2009

Nyss hemkommen från Jönköping ser jag till min glädje att tråden tagit fart. Det är väldigt svårt att förutse passande datum men jag prövar att föreslå lördagen den 10 april. Vad säger ni om det? Även ni som är intresserade men inte kan den dagen kan väl höra av er. Om många inte kan så finns det åtskilliga fler dagar att välja på.

Från Mysofix-familjen kommer vi 2 eller 4. Våra ungdomar avvaktar lite med att visa sitt intresse.
Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 19:31
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Hellen Visa inlägg
// Helén - som känner mig mycket tveksam till att anmäla mig till något som jag inte vet när det skall vara
Det förstår jag. Dessutom ända från Gbg...

Då har jag ett förslag. Vad tror ni om Fredagen den 16:e April med samling kl 19.00? Är det för tidigt för långväga deltagare? Men då hinner alla planera i god tid och har vi tur kan det vara hyfsat väder då.

Ska vi försöka bestämma ett datum så fort som möjligt så att alla som är intresserade kan kolla sina kalendrar!

När det är klart kanske den som varit där mest kan åka förbi och prata med Kamaki om en stor reservation den kvällen. Tala om vad Kalimera är och om våra fester. Visa tråden om de har internet på stället!

För att visa att det är seriöst bör man göra det personligen. De flesta krögare tvekar att ta en stor reservation per telefon från någon, eller något, man inte känner till.

Hur som helst vore det bra om så många som möjligt prel-anmälde sig så fort som möjligt så det framgår om det är 10 eller 30 pers som kommer...
-------
Ser att Mys hunnit in innan mig... Lördag kanske passar bättre? 10:e eller 17:e smaksak...

Senast redigerad av Peter den 2010-01-28 klockan 19:36. Anledning: tillägg
Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 19:41
Mysofixs avatar
Mysofix Mysofix är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2009

Citat:
Ursprungligen postat av Peter Visa inlägg
Ser att Mys hunnit in innan mig... Lördag kanske passar bättre? 10:e eller 17:e smaksak...
Fredagen den 16 april passar oss också. Jag tycker att vi kör på det i första hand. Klarar långväga gäster av att komma en fredag så är det jättebra.
Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 23:32
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Mysofix Visa inlägg
Fredagen den 16 april passar oss också. Jag tycker att vi kör på det i första hand. Klarar långväga gäster av att komma en fredag så är det jättebra.
Blir knivigt att greja det på en fredag, vi kommer om det blir på en lördag, dock inte den 10, då är det Mia Skäringer (vad osäker jag blev på hennes namn) Ja Mia & Klara,ni vet....?
// Helén- som inte tycker att Malmö ligger långt bort
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:02.