![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Inte den i hamnen (om det nu är den du menar?). I alla fall inte just när vi var där (runt den 15/6).
Däremot den som ligger till höger strax innan man kommen in i byn (finns en skylt som är lätt att missa). Eller öppen och öppen, dom öppnade om man knackade på. Man sitter en våning upp där, så även om det inte är i direkt anslutning till havet, så är det finfin utsikt ändå. /Thomas |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Den i hamnen menar jag!
Vi var där i princip exakt samma datum som du, runt den 15e men då såg tavernan i början på byn helt igenbommad ut...
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Jo, den såg rätt igenbommad ut när vi var där också. Men dom öppnade alltså för oss när vi knackade på.
/Thomas |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|