![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lycka till i nya hemstaden!Söder finns ju kvar ifall du någon gång börjar längta...
Anki |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag önskar dig också ett trevligt boende på ön och en lycklig resa till Grekland. Enigma |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
............ Vilken härlig resplan ni har!!!!!!!! Vad gäller resmålen finns ju massor att välja bland, och era val låter ju sköna. Men det jag starkast känner för i din resplan är när du skriver " ..... enkel biljet till Skiathos." och " ..... Vad som sedan händer har vi ingen aning om. En sak vet vi och det är att vi kommer vara borta ett tag, kanske fyra veckor, kanske åtta veckor. Vi får se." Det är vad jag skulle uppleva som optimal frihetskänsla! Jag ser fram emot att läsa om era bravader. Ha en trevlig resa! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej och välkommen hem!
Underbart och kunna få gör som ni att göra det omvända. Livet och stunden är mycket mer värt än man tror. Tråkigt att resan till Thassos, Limnos och Samotrake inte blev av pga. krångliga båtförbindelser, men jag lovar att ni inte blir besvikna då ni tar er dit någon gång i framtiden. Jag har hittade hem till mitt Grekland på en av dessa öar. Men i år åker jag till Delphi och öarna utanför som säkert har mycket att ge för en som är öppen för nya impulser och nya intryck. Väntar spänt att få följa med er vart det än blir. Lycka till med ert nya hem. Rolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Åh, så härligt det låter! Att få vakna till fågelkvitter av alla de sorter och så havet utanför! Hoppas att ni får en härlig framtid! Det är samma här; lite orolig är jag att vi inte ska komma iväg den 26 maj. Men det sista som överger människan är hoppet! Bara vi kommer iväg så ska nog allt ordna sig... =D. Och vilken härlig lyx att kunna boka en enkel biljett, önskar er en trevlig och underbar resa! Hälsningar Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg vil også gratulere dere så mye med nytt hjem og hjemsted
![]() - det høres jo deilig ut å ha byttet storbyens bulder med havutsikt, fred og ro ![]() Ønsker også riktig god tur til Hellas, uansett hvilke øyer dere velger ![]() BRA blir det, uansett ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|