![]() |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
![]()
Vilken vacker vy! Låter fantastiskt att få sitta på första parkett o se på åskvädret! Min dröm om Skopelos har nu fått en konkurrent i Alonissos.
Det är farligt att läsa era brev o titta på alla härliga bilder. Blir så ressugen! //Inger som sitter hemma med nyopererad hund o knappt törs gå ens till affären |
|
||||
|
||||
![]()
När jag var på Ios för tre år sedan regnade det våldsamt ett helt dygn och många öar i Grekland hade en ganska regning period i slutet av maj och början av juni. Även på Sikonos kom det en del regn men inte så våldsamt. De flesta dagar var dock soliga och molnfria under den resan. Ser fram emot fler vackra foton från er.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
I Aten regnade det oxå inatt, ljuvligt att vakna i morse med ren luft och strålande sol.
Jättefina bilder, och hoppas resan fortsätter i samma väder och med nya utforskningar av ön. Monica |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt (o)väder Janne !
![]() Var med om ett liknande på Skiathos för två år sedan. Himlen öppnade sig och gatorna blev till floder. Satt på balkongen och började räkna blixtar på himlen, men slutade när jag passerade 100 st på mindre än 20 minuter ![]() Enligt väderprognosen ska det nu de närmaste dagarna bli eftermiddagstemperaturer på ca. 23-24 grader. På Skyros är havstemperaturen just nu 23 grader vilket måste vara väldigt varmt för årstiden, ni har nog samma på Alonissos ! Ha det bra ![]() /Homeros |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|