![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tre veckor har gått och inga pengar har återkommit
väntar än, reklamation inskickad med polisanmälan!
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Oj, det låter inte normalt... Hoppas allt går bra!
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Nu har 6 veckor gått och inga pengar återförts
Swedbank Visa säger att jag behöver gå till butiken och försöka ordna detta med dom!! Hur kommer jag in i ankomsthallen innan tullen??
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jag råkade för några veckor ut för att en butik tog betalt två gånger för mina skor. De saknade kortläsare där man drar kortet själv men är en välrenommerad butik där jag handlat ganska ofta. Expediten fick en varning när hon drog kortet andra gången så jag hade extra koll på kontot. Ringde kortutgivaren när jag såg att beloppet dragits två gånger. De hänvisade till butiken som vid besök betalade tillbaka mina pengar. Jag tycker att du ska ringa butiken och förklara situationen och om det inte fungerar kontakta säkerhetsavdelningen på flygplatsen och se om du kan få deras hjälp.
Eva |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|