![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Hej
Vi har också en bokad resa med Apollo till Thassos och hotel Aliston med avresa den 22/6. När jag ringde Apollo igår så sa dom att vi kunde räkna med att bo kvar trots att hotellet inte längre fanns kvar i deras utbud. Jag sa att det kunde vi tänka oss att göra om vi bara fick reda på varför det var borttaget. De lovade att återkomma med besked om det, har du fått svar varför? Hälsningar Åsa |
|
|
||||
|
||||
|
Ang hotellet så kan en anledning vara att Apollo inte erbjöd hotellägaren tillräckligt betalt. Så ägaren inte vill skriva nytt kontrakt. Har de kontrakt med typ Apollo så får de aldrig hyra ut till andra. Inte ens en städskrubb.Men att i får bo kvar o Apollo betalar för enbart er vistelse där är kanske inte omöjligt.
Obs, detta är bara vad jag tror, inte vad jag med säkerhet vet. |
|
|
||||
|
||||
|
Hej ÅsaL!
Nej vi har inte hört nåt alls bara svaret på mailet som löd så här: [LEFT]Aliston har utgått ur vårt program och just nu letas alternativ till redan inbokade gäster. Ni kommer att bli kontaktade av vår trafikavdelning inom kort. Det fick jag den 10 februari. Jag återkommer i den här tråden om jag får nåt nytt besked. /Lotta [/LEFT] |
|
|
|||
|
|||
|
Studios Kastro blev det alternativ som vi ombokades till, någon som vet något om det lägenhetshotellet?
|
|
|
||||
|
||||
|
Vi hamnade också på Kastros, ser helt ok ut på bilderna tycker jag. Fick ju dessutom 500 kr i rabatt/person så man får väl vara nöjd antar jag. Har ju bara sett Aliston på bild också så man får väl jämföra så, men är det någon som bott på Kastros studios eller vet något om det så hör gärna av dej. /Lotta
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|