![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ÅÅÅ så fint!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Vackert!
// KR |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Du milde, vilka härliga bilder.
Själen måste väl jubla när man går dessa vårpromenader. Man blir så uppvärmd när man ser det vackra vårkreta. Lisbet och jag längtar så efter att få komma ner och om tid finns, mötas. De bästa hälsningar till Anna och dig, samt givetvis Milo. Paul |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Fantastiska bilder. Tack!
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tack så mycket för härliga bilder! Om fem veckor vandrar vi på kretensk mark, bland apelsin- och olivlundar!
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Underbara bilder. Jag älskar anemoner och brukar alltid köpa det till mitt äldsta barnban när han fyller år eftersom de brukar finnas i handeln då.
Eva |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Citat:
Så ej äta bara leka. Olle |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|