![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Fantastiska bilder. Tack!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tack så mycket för härliga bilder! Om fem veckor vandrar vi på kretensk mark, bland apelsin- och olivlundar!
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Underbara bilder. Jag älskar anemoner och brukar alltid köpa det till mitt äldsta barnban när han fyller år eftersom de brukar finnas i handeln då.
Eva |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Hoppas för din skull att de är ekologiskt odlade av ett litet trädgårdsmästeri i närheten .Nyckelhålsmärkta och försedda med Svanen märket.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Oj oj oj vilka underbara foton.
Om 4 veckor är vi där och hoppas då får se lite vackra blommor. Åse |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Hej igen från Kreta
I helgen var vi ute och njöt av naturen solen sken. Vå åkte till den minoiska begravningsplatsen som ligger nära Rethymnon på väg mot Spili nära Armeni. Detta kan vara värt ett besök även på sommaren. Kolla ekollonen hur dom gör nya ekar. Det var många nya ekar på gång i detta fina område. Vi såg även en hel del orgeer. Irisen blommar också för fullt nu Och förvånadsvärt nog så har ej alla Narcisser blommat ut än. Dom är lite kortare i år säkert beroende på kylan. Det ser ut som om det trots kylan kommer att bli ett fint blomsterår. Olle |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Alltid lika härligt att se dina fina foto på vackra växter
TACK ![]() RAN
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|