![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Högst upp i gamla byn, då måste det nog vara Bel Air. En rent förträfflig taverna som håller hög klass på mat och service. Det är ej heller dyrt att äta därstädes.
Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Nej.. hittade namnet på restaurangen i mina gamla anteckningar. Den heter Faragi. Men det var några år sedan vi var där och det kan ha skett en del förändringar sen dess. En annan restaurang som också höll hög klass är Drosia. Den ligger också i gamla stan men väldigt långt ner och på höger sida om huvudgatan uppåt. Det stod en träskylt vid tvärgatan så att man inte skulle missa den.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan
Nej jag skulle inte heller välja till halvpension. Våra middagar brukar gå på runt 20-30 Euro för två inkl dryck. Då tar vi det vi vill men nästan uteslutande grekisk mat och husets vin, öl eller ouzo. Vi brukar ta in 2-4 förrätter för de är ofta så goda och 1-2 huvudrätter. Obs! Vi äter bara på ställen som vi vet är bra antingen av erfarenhet eller genom rekommendationer. Lycka till! Åse |
|
|||
|
|||
![]()
skulle aldrig i livet ta halv/helpension i grekland, inte med deras matkultur, ut och ät på olika restauranger, visst det blir lite dyrare men du är på semester för att njuta.
jag köper tom själv frukosten, färsk apelsin juice + nybakat bröd + feta ost + tatziki. vid sen frukost lägg till en mythos =) |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|