![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas dom håller sig lugna på lördag 2/7.
Men det har väl inte hänt att det strejkas på helgerna tidigare, eller? |
|
|||
|
|||
![]()
Amen det är typiskt att dom ska börja strejka just den dan vi ska flyga ned. Men vårt plan lyfter 1305 (arlanda - santorini) så man får hoppas på att vi lyfter i tid isf bör det inte vara nåt problem, vi kanske får ta en båt en senare dag men huvudsaken att man kommer ner. Enligt apollo har dom aldrig haft med en liknande situation att göra men skulle flyget bli inställt så försöker dom boka om en eller så betalar dom tillbaka pengarna men vi har som sagt bara tagit flygstolar så hur det blir med dem som bokat charter vet jag ej.
|
|
|||
|
|||
![]()
Har har inte varit nagra stromavbrott an sa lange!~
|
|
|||
|
|||
![]()
Tycker det låter som om man måste vänta till vi kommer fram till Aten om vi kommer så långt. Har planerat att flyga till Aten i morgon och sedan vidare ut i övärden på fredag från Pierus. Vi får hålla tummarna att det löser sig.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Den strejk det förvarnas om i inlägget kommer i så fall ske 27/28 juni, tidpunkten verkar oklar. Närmsta datum för strejk är på fredag, inte roligt för dem som anländer på midsommarafton. // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Är det hamnarbetarestrejken du tänker på vill jag hänvisa till denna tråd med lugnande besked ![]() ![]() /Z |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hoppas inte jag skrämde upp någon i onödan. Har bara hört talas om den, och trodde den var riktigt stor då det talats om sympatistrejker i hamnarna runt om i Europa. Svårt att hitta sympatiserande i Sverige på fredag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|