Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-07-11, 01:09
LaRose LaRose är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2011
Standard Sv: Dött forum?

Marianne, Lissi - bra att ni talar om! Min tanke var helt enkelt att saken kunde vara av allmänt intresse. Inget mer sofistikerat än så.
Malou - kunde inte drömma om att det skulle innebära "en stämpel" att ha skrivit ett PM. Jag är nog inte så finurlig som du tror. Kanske jag är stämplad nu..?
Svara med citat
Gammal 2011-07-11, 09:12
sjöborrens avatar
sjöborren sjöborren är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2007

Yanna! Vem behöver deckare ... väntar med stor spänning på fortsättning av DÖTT FORUM ...
Svara med citat
Gammal 2011-07-11, 09:29
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Personligen tycker jag att de flesta diskussionsämnen är i princip intressanta, må vara att de kanske bara handlar om tips på tavernor eller så. Och om det inte intresserar mig just då så behöver jag inte läsa just den tråden. Man måste komma ihåg att många Kalimeramedlemmer är riktiga Greklandssproffs som har massor av resor bakom sig och säkert också intresserar sig för Grekland i största allmänhet. Men sen kan det finnas någon som för första gången reser till Grekland och är då i behov av lite annorlunda tips. Och kanske den personen bara vill ha en vanlig solsemester och roa sig i största allmänhet. Och det är ju helt ok det, precis som det är lika ok att vilja undvika ställen där det finns för många svenskar eller vad det nu kan gälla (kanske oss finländare.. ).

Själv har jag fått ut mycket mera av mina egna Greklandsresor efter att jag blivit medlem i Kalimera. Så vi ska hålla forumet vid liv och diskutera allt mellan himmel och jord som har med Grekland att göra. Kanske någon kan starta en ny tråd, eller kanske hittar en gammal som passar, så att vi kan börja diskutera Greklandskrisen igen? För visst finns det behov att få lufta på sig lite i den frågan.

/ Anne
Svara med citat
Gammal 2011-07-11, 20:44
malou malou är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av LaRose Visa inlägg
Marianne, Lissi - bra att ni talar om! Min tanke var helt enkelt att saken kunde vara av allmänt intresse. Inget mer sofistikerat än så.
Malou - kunde inte drömma om att det skulle innebära "en stämpel" att ha skrivit ett PM. Jag är nog inte så finurlig som du tror. Kanske jag är stämplad nu..?
Neimen, kjære deg LaRose, ikke "en stämpel" for å ha skrevet et PM. Det andre, du vet, du husker det vel . På merkelig vis påminner du meg om noen , , dejavu ? Han ville trolig ikke publisert en privat melding, sånt bør du også avstå fra.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:19.