![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Vi brukar se till att ha minst en timmes marginal pga risk för flygförsening. Bokar ni hela resan samtidigt så är det SAS som står för risken med missad anslutning. Betala gärna med kreditkort som har försäkring inbyggd eller ta en reseförsäkring.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hvis det er muligt at booke hele billetten i sammenhæng - så betyder det, at du kan nå det. Hvis du derimod først booker billetten til Athen og bagefter til Santorini, så er der ingen garanti.
Øhhh, forstod du det? |
|
|
|||
|
|||
|
@ Kristabo:
Tak for svar... ![]() Mindst 1 time siger du. Det lyder rimeligt. SAS oplyser på flere afgange Santorini > København at tiden i Athen er 45 minutter, men du mener ikke det er nok..? |
|
|
|||
|
|||
|
@ Mette:
Det er netop derfor jeg skriver at billetten vil blive booket helt igennem hos SAS i København. Tak alligevel for info.
|
|
|
||||
|
||||
|
Det bed jeg ikke lige mærke i, sorry
|
|
|
|||
|
|||
|
Hel ok. Hvor der handles, der spildes...
|
|
|
|||
|
|||
|
Vi har klarat byten på 30 minuter. Om ni bokat hela resan via SAS tror jag säkert det går, men gå genast till gaten eftersom jag tycker informationen på TV-skärmarna ibland är lite röriga och dessutom kan kön till säkerhetskontrollen vara lång.
|
|
|
|||
|
|||
|
Det var sandelig ikke meget tid. Tror jeg vil foretrække 2 - 3 timer. I al fald første gang, hvor jeg ikke kender lufthavnen.
(Har ikke været i Athen lufthavn siden 1981) |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Det hände oss en gång på Kreta när grekerna ville bråka och svenske piloten blev sur.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |